Veelgestelde vragen

Je kan contact opnemen met ons via tickets@spotontoneel.be. Vermeld hierbij zeker je naam, order nummer en de reden van de annulatie. Let op, niet elke annulatie wordt terugbetaald!
Dit is mogelijk zolang er nog vrije plaatsen zijn voor de gevraagde voorstelling. Je kan hiervoor contact opnemen via tickets@spotontoneel.be. Vermeld hierbij zeker je naam en order nummer.
Tenzij anders aangegeven werken wij met vaste plaatsen. We wijzen de plaatsen toe op volgorde van aankoop.
Uiteraard willen wij iedereen zo goed mogelijk van dienst zijn. Tijdens je aankoop kan je opmerkingen doorgeven. We proberen hier zoveel mogelijk rekening te houden. Het kan zijn dat we je hierover even contacteren. Let op: enkele dagen voor de voorstelling kan onze zaalindeling niet meer worden aangepast. Speciale verzoekjes dienen dus steeds op tijd aangevraagd te worden.
Soms komen onze mails terecht in de map ongewenste post. Kijk deze dus ook zeker na. Bij twijfel kan je steeds contact opnemen via tickets@spotontoneel.be.
Het is mogelijk om tickets aan te kopen voor een groep tot 10 personen. Voor grotere groepen neemt u best contact op via tickets@spotontoneel.be.
Je kan best tickets aankopen voor 10 personen en vervolgens laten weten via tickets@spotontoneel.be met hoeveel personen je komt. Wij passen je order aan.
Tickers aankopen voor een groep geeft je het voordeel dat alle tickets gebundeld worden. Jullie zullen dus plaatsen naast elkaar kunnen krijgen. Opgelet: een aantal dagen voor de voorstelling is het niet meer mogelijk de zaalindeling aan te passen. Je kan dus best tijdig tickets aankopen om zeker te zijn dat de groep samen kan zitten.
We vragen aan elke bezoeker op voorhand te betalen. Dit is dus ook van toepassing voor groepen. Je kan de betaling in 1 keer storten of aan elke persoon vragen om individueel te storten met het ordernummer als opmerking. Opgelet: niet betaalde tickets kunnen worden geannuleerd.
Alle tickets dienen op voorhand aangekocht via de website dienen op voorhand betaald te worden.
We vragen je de betaling uit te voeren via overschrijving. De gegevens kan je terugvinden in de bevestigingsmail na aankoop van je tickets. Enkele dagen voor de voorstelling is het niet meer mogelijk te betalen via overschrijving. Je dient dan te betalen aan de kassa. Dit kan enkel cash.
Deze kan aangekomen zijn in de map ongewenste post. Kijk deze zeker even na. Omdat een overschrijving een tijdje in beslag kan nemen zal enkele dagen voor de voorstelling de betaaluitnodiging niet meer worden uitgestuurd. Je dient dan te betalen aan de kassa.
Het kan soms tot enkele dagen na betaling duren voor je een automatische bevestiging ontvangt. Kijk zeker ook de map ongewenste post na. Bij twijfel kan je contact opnemen via tickets@spotontoneel.be.
De lijst aan onze kassa geeft weer welke betalingen we hebben ontvangen op dat moment. Soms kan het enkele dagen duren voor een betaling via overschrijving bij ons aankomt. Mogelijk is je betaling dus nog onderweg. In dit geval zal onze medewerker je vragen cash te betalen aan de kassa en je gegevens noteren. Als je betaling nadien nog aankomt zullen we deze terugbetalen.
We bekijken elke situatie apart. Indien we van mening zijn dat er een reden tot terugbetaling is, zullen we het bedrag terugstorten. We vragen wel om ons zo snel mogelijk op de hoogte te brengen dat je het order wenst te annuleren. Op deze manier kunnen deze plaatsen weer worden vrijgegeven en kunnen we andere bezoekers gelukkig maken. Om je order te annuleren neem je contact op via tickets@spotontoneel.be.
Spot On vzw zal alle maatregelen nemen in overeenstemming van het op dat ogenblik geldende protocol voor cultuur.
Indien je één van mogelijke symptomen van Covid19 hebt mag je de voorstelling niet bijwonen. Neem zo snel mogelijk contact op via tickets@spotontoneel.be en dan bekijken we de mogelijkheden om je ticket terug te betalen.
Wij proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. De meeste theaterzalen zijn voorzien voor rolstoelgebruikers. Het kan wel zijn dat we om veiligheidsredenen vragen om plaats te nemen in een theaterstoel en de rolstoel opgeplooid aan de kant te zetten. Tot enkele dagen voor de voorstelling houden we (in de mate van het mogelijke) enkele meer toegankelijke plaatsen vrij voor personen die hier nood aan hebben, om welke reden dan ook. Gelieve dus zeker op tijd te reserveren en bij je reservatie je specifieke behoeften door te geven. Je kan ook steeds contact opnemen via tickets@spotontoneel.be.

* klik op de vraag om het antwoord te zien.

Vind je geen antwoord op je vraag, aarzal dan niet om contact op te nemen met ons.

Contacteer ons